måndag, maj 07, 2012

Uppdatering

Liten Kossu katt
det får väl antas vara dags för en smärre uppdatering här på bloggen.
Ändrat lite utseende, då det är dags för nästa steg i livet.

Om en månad kommer jag vara anställd vid en myndighet! Äntligen får jag komma ut i arbetslivet och slippa sitta och studera och studera.
Fy f*n vad skönt minst sagt!!

Helgen var vild, kaptensbal på lördagen, så spriten flöda och kvällen blev lång. Tyvärr verkar det hela ha straffat sig rätt rejält, blir sovpaus för att kurera sig från fortsatt illa förkylning.
Tur man har 4! katter att mysa ned sig med. Har dessa monster i tre dagar till sen blir det lugnt under ungefär sex dagar till och sen e de tillbax. Borde kanske starta kattdagis....

Over n out ;) eller vad va det nu man INTE ska säga

3 kommentarer:

  1. Tusen tusen grattis till jobbet säger både jag och mormor.
    Vad härligt att kunna mysa med katterna, lite svårt med dom jag har här.
    Kram från oss alla här nere
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Vaddå för jobb, vaddå för myndighet?? Tell me more! :D

    SvaraRadera
  3. Som sades när vi snacka emmis =)
    Migrationsverket, handläggare på BBM!
    yay me happy!
    Kanske ska skärpa mig med bloggandet nu oxå, ett tag i alla fall när man har något att berätta ;)

    SvaraRadera