måndag, mars 19, 2012

uppdatering

Småfixat med bloggen nu det sista jag borde gjort egentligen!

Sitter och tentapluggar, tentapluggar och tentapluggar. Ändå räcker inte tiden till, för mycket småsaker och för lite tid och energi.
Kaffekannan är fylld, och eftersom vi har en ny riktigt bra kaffebryggare med termos slipper den stå igång hela dagen! Riktigt skönt o ha någon med vettig inkomst, så att man kan välja att göra små investeringar som är bra. Typ kaffebryggare med termos, eller den underbara stående dammsugaren vi köpt! Plötsligt e det inte lika skittråkigt o dammsuga, för det går snabbt, är lätt, dammsugaren behöver inte kopplas in.
Naw nu kom lillbubben o käka, lite roligt då jag tyckte han skulle få synas på bloggen på bild redan innan :)
Han låg o sov på en handduk i sovrummet innan, mitt lilla matvrak!
Nä nu tömma kaffekoppen och sen klunkar av MtnDew min kära sambo kom hem med på lunchen <3
socker + coffein = tentamat!
blir väl vettigt o äta ordentlig middag sen, måste laga till mormos kål nu. Dels har jag varit assugen på det, men färsen har legat nån dag i kylen så det e banne mig dags o laga till den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar