tisdag, februari 28, 2012

läkarskräck

Usch, det absolut värsta jag vet är läkarbesök. Jag drar mig från tanken redan.
Och idag har jag bokat tid hos en läkare inne i stan, och nu en timme innan bussen går vill jag verkligen inte gå. Alltså verkligen inte, hade det varit möjligt att avboka så hade jag gjort det.
Ny läkare är dessutom ännu värre än vanligt, och på vårdcentralar är det konstant nya läkare. Men nu är det till en privat, vilket plötsligt känns ännu mer skrämmande.
Så en och en halv timmes lång pina tills jag ska vara där >.< hjärtklappning och panik.
Sådan otur att man ens behöver besöka läkare... nä, nu ska vi vara positiva, det finns ju faktiskt bra läkare.
Men just nu överväger jag att låsa in mig i sovrummet och skrika: jag har snöat in, kan inte gå ut :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar